Behandeling vette huid

Een vette huid produceert behoorlijk wat talg, hierdoor is een behandeling een goede oplossing. Met een vette huid kan de huid wat gaan glimmen. Ook heeft de vette huid meestal zones met grove poriën. Vaak zie je ook dat de huid onzuiverheden bevat, maar dit hoeft niet altijd zo te zijn!

Een vette huid is goed te behandelen zodat de talgproduktie weer in balans komt. En met goed advies voor thuis gebruik kun je de symptomen van een vette huid zeker verminderen!

Bij je eerste behandeling voor de vette huid bij Skinclinic nemen we vooraf een intake af. Vervolgens maken we gebruik van de Skinscanner om je huid goed in beeld te krijgen én doen we een Face Mapping®. Zo krijg je goed in beeld wat er aan de hand is met je huid en kan de behandeling goed worden afgestemd op de huidbehoefte. Wil je nog meer informatie over deze behandeling of weet je niet zo goed welke huidtype je hebt? Neem contact op en dan kijken we er samen naar!

ProSkin 30 behandeling op maat vanaf € 79
ProSkin 60 behandeling op maat vanaf € 49

Maak nu online een afspraak!

In verband met Covid-19:

Ben je ziek of grieperig, heb je koorts (38 graden of hoger), ben je benauwd, moet je veel hoesten of heb je neusverkoudheid: kom dan niet naar de praktijk en bel Skinclinic Nijmegen zo snel mogelijk! Skinclinic houdt bovendien zich aan de voorschriften van het RIVM om verspreiding van het virus zoveel mogelijk tegen te gaan. Bij binnenkomst bij Skinclinic stellen we een aantal vragen over je gezondheid en die van je huisgenoten. We meten eventueel via een IF-thermometer contactloos je temperatuur. Daarnaast maken we de praktijk zeer goed schoon en desinfecteren we alle ruimtes. Je kunt dus indien je gezond bent met een gerust gevoel naar je afspraak komen.

Tenslotte is het mogelijk om met de pin te betalen in de praktijk.