Behandelingen voor een gevoelige huid

Heb je last van een gevoelige huid? Is je huid soms rood, geïrriteerd of heb je jeuk?
Boek nu een afspraak voor een Image Skincare of Dermalogica behandeling van gevoelige huid, en ontvang advies hoe je thuis je huid het beste kunt verzorgen. Kom je voor de 1e keer, dan nemen we een intake af, gebruiken we de Skinscanner om je huid goed in beeld te krijgen en doen we een Face Mapping®.

Er zijn verschillende factoren die een gevoelige huid kunnen veroorzaken of verergeren. De belangrijkste zijn:

• omgevingsfactoren
  • verkeerd productgebruik
  • stress, roken, te veel zon
  • een vochtarme huid
  • huidaandoeningen zoals eczeem of rosacea.

De producten die Skinclinic gebruikt in de behandelingen en verkoopt, bevatten geen irriterende, kunstmatige ingrediënten, zoals parfum en synthetische kleurstoffen. Een groot deel van het assortiment bevat zelfs geen conserveringsmiddelen!

ProSkin 60 behandeling op maat vanaf € 79
ProSkin 30 behandeling op maat vanaf € 49

Maak nu online een afspraak!

In verband met Covid-19:

Ben je ziek of grieperig, heb je koorts (38 graden of hoger), ben je benauwd, moet je veel hoesten of heb je neusverkoudheid: kom dan niet naar de praktijk en bel Skinclinic Nijmegen zo snel mogelijk! Skinclinic houdt bovendien zich aan de voorschriften van het RIVM om verspreiding van het virus zoveel mogelijk tegen te gaan. Bij binnenkomst bij Skinclinic zullen er vragen worden gesteld over je gezondheid en die van je huisgenoten. Er wordt eventueel via een IF-thermometer contactloos je temperatuur gemeten. Daarnaast maken we de praktijk zeer goed schoon en desinfecteren we alle ruimtes. Je kunt dus indien je gezond bent met een gerust gevoel naar je afspraak komen.

Tenslotte is het mogelijk om met de pin te betalen in de praktijk.